Nemen kolla, ett inlägg

Publicerad 2014-12-29 10:45:00 i Övrigt.,

Hej vännen!
Idag var jag och Sebban tvugna att gå upp tidigt minsann. Vi har tyvärr vänt på dygnet. Och vi ska upp till Stockholm C idag för att handla det vi behöver till nyår. Vi ska nämligen göra egen sushi! Så vi behöver handla Riset, vinägern och tja... Allt egentligen! Och jag tror att jag även ska passa på att handla en bok som jag hade önskat mig i julklapp men inte fick! Och sen får vi väll se om vi går runt och kollar på andra saker också. Hoppas bara inte att det är otroligt många människor nu... Blir så jobbigt när man är kort och ska ta sig fram och ingen riktigt ser mig. Utan dem ser över mig. Bleh! Och sen blir man knuffad hit och dit och så stressar alla människor... Och barn som bara går utan att tänka sig för osv. Håller mig helst hemma, men nu är det ett måste att ta sig upp och köpa det vi inte kan köpa här. Så då är det bara att bita ihop!
 
Jag ska också ta bild på alla julklappar jag fick! Men eftersom att jag fick så många blir det nog hela tre inlägg tror jag! Känner mig jätte bortskämd... Och alla presenter är lika älskade! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela