Nyårs hysteri

Publicerad 2014-12-30 18:48:29 i Övrigt.,

Hej vännen!
Vet ni vad jag är otroligt glad över? Att jag inte behöver ha någon hysteri över nyår. Vilken klänning ska jag ha? Vem ska jag umgås med? Vilken fest ska man gå på? Shit! Jag måste köpa en nyklänning trotts att jag har 4-6 oanvända klänningar i garderoben.= sådant jag är otroligt glad över att slippa. Så med andra ord; mitt nyår består av mjukiskläder och sushi. Jag och Sebban ska ge oss på att göra egen sushi. Så igår när vi var inne i Stockholm så köpte vi sushi ris och grejjer. Och idag medans vi hade tvättid gick och köpte laxen, crabsticks och sedan lite andra saker som är bra att ha inför sushin. Och för någon dag sedan så skulle vi gå ner och boka tvättid. Och sedan bestämde vi oss för att gå och handla lite fredagsmys tror jag det var. Och nere i källaren finns det ju tvättstuga och sedan vårat cykelföråd. Och Sebban skämtade lite smått och sa '' Nu får vi se om våra cyklar är kvar då. '' Och vad fick vi se? Jo, sebbans cykel var stulen. Våra cyklar var ihop låsta men dem hade knippsat upp vårat lås och stulit Sebbans cykel och låtit min vara kvar. Så då fick vi panik (Läs: jag fick panik!!) och ville genast att min cykel skulle flyttas. Så vi flyttade in min cykel i vårat föråd och gick sedan och handlade och jag var mest orolig över Sebban och hur han skulle reagera. Men det gick nog bra tillslut i alla fall..
 
Och nu sitter jag och tittar på RuPaul's Drag Race season 3! Har kollat på säsong 4-6 och tänkte kolla på de äldre säsonger också. Men de är inte lika bra tycker jag. Men ärsch! Det är dragqueens och jag älskar't!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela