1/1 - 2015

Publicerad 2015-01-01 22:11:41 i Övrigt.,

Hej vännen! 
Idag är det ju första dagen på 2015. Och vad har jag gjort idag? Jo. Jag har sovit till 13:30. Jag har läst lite (det vill säga att jag har försökt att läsa men slutat att läsa efter någon sekund då jag tyckt det varit tråkigt). Och jag har kollat runt lite på netflix. Jag har städat samt rensat lite i garderobena. Jag har lagt mig i sängen igen och försökt hitta något roligt att göra. Men ja, inget speciellt har hänt idag. Men imorgon har jag och sebban planer på att åka först till huddinge och sedan åka till Sundyberg för att ta några bilder till mitt gymnasiearbete. Och nu sa sebban att han var sugen på våfflor. Så det får väll ta och bli våfflor imorgon till middag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela