Foto, ett års dag och Breaking Bad

Publicerad 2015-01-12 13:09:50 i Övrigt.,

Hej vännen!
Nu har jag precis kommit till skolan och sitter i klassrummet. Det är två personer i klassrummet också, som inte går i min kurs som är här också. Men de lämnar nog snart. Min lektion börjar inte förrens om 25 min ändå! Men eftersom att jag inte riktigt bloggade något normalt inlägg igår tänkte jag bara skriva snabbt vad jag gjorde igår!
 
Igår var jag med min farmor och tog kort! Eftersom att det snöade och det var otroligt kallt så gav jag upp efter kanske 20 min och då satte jag och farmor oss på ett fik. Jag tog en räkmaka (jag har fått dille för det numera...) och farmor tog en vanligt ost och skink smörgås. Så där satt vi ett tag och pratade lite inann vi gick hem till henne. Jag var där en stund och hälsade på och pratade med farmor och hennes sambo. Det var jätte mysigt att spendera tid med farmor och Gunther! Önskar bara att jag bodde närmre så att jag kunde åka dit oftare än vad jag gör. Och att jag hade lite mer tid kanske. 
 
Efter farmor så åkte jag in till t-centralen där jag mötte Sebban! Eftersom att det var våran 1-års dag igår så hade vi bestämt oss för lägne sedan att vi skulle fira på Jensens Bøfhus. Men efter mer tanke så tänkte vi att det måsta varag rymt mycket människor där. Och då skulle maten ta längre tid också. Så då bestämde vi oss för att äta på våran mongoliska resturang istället! Så där satt vi och åt tills vi sprack. Efter det åkte vi hem och la oss i sängen som stora snöbollar. Och så slog vi på Breaking Bad. Vi har blivit helt låsta för den serien nu. Och jag undrar lite varför jag inte började kolla på den tidigare? Jag har sett någon liten snutt av ett avsnitt i typ... 3:e säsongen kanske? Men det var inte en sån där huge spoiler som jag fick se. Och jag kommer inte ihåg så himla mycket heller ifrån den snutten som jag fick se heller.. Men ja, det var en jätte mysigt ettårs dag som jag fick spendera med min pojkvän, sambo och älskling!
 
I dag händern ingenting. Ska plugga och skriva klart den här diktanalysen och hoppas på att den blir bättre än den förra. Dessutom har jag en grafisk uppgift också nu när jag tänker efter... Den här terminen har inte ens börjat än och jag har redan ångest för allting och speciellt framtiden. Blah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela