Johanna ♥ Sebastian

Publicerad 2015-01-11 00:57:00 i Personligt.,

Idag har det gått hela 1 år sedan jag och Sebastian blev tillsammans. Vi hade det lite kämpit i starten, men efter ett tag så blev det faktiskt vi tillslut. Och jag kan skriva hur många böcker och dikter om dig som helst. Men med tanke på att jag är alldeles för lat för sådant, så får du tyvärr stå ut med den här texten istället.
 
I ett år har du fått stå ut med mina humörsvägningar. Jag har gråtit och skrattat på sammagång. Jag har gråtit för att jag blivit sårad och jag har skrattat för att jag tycker att det är konstigt att jag blivit sårad av just den här personen. Och du har fått lyssna på så mycket snack ifrån mig. Alla personer som jag inte klarar av att se och alla personer som jag föredrar att inte träffa. Och du har fått stå ut med att jag ibland inte velat prata med dig för att jag vet att du haft rätt, men jag har inte velat haft fel. Men vet du vad? Ändå så älskade jag dig lika mycket. Det låter lite klichée att säga att ord inte går att beskriva min kärlek till dig. Men det gör den verkligen inte. Hur ska jag kunan beskriva hur jag känner för dig när jag själv blir helt mållös ibland när jag får vara med dig? Hur ska jag kunna berätta hur mycket jag älskar dig när det inte ens finns någon sån stor karta? Inte ens universums slut är stort nog. 
 
I ett år har vi också fått lära känna varandra och varandras familjer. Jag har fått tillbringa tid med din familj och du har fått tillbringa tid hos min familj. Och allting känns så naturligt. Det är ju lite läskigt i början, men tillslut började jag faktiskt älska din familj. Sättet din mamma behandlade mig och hur din pappa skämtade med mig. Som om det var den mest naturliga saken i världen. Ibland undrar jag lite någonting kanske är perfekt ändå? Jag blev en del utav er redan i början (då jag i princip bodde hos er...) Och det var det mest fantisktiska jag varit med om. Att bli accepterad sådär utav min pojkväns familj. Det är faktiskt någonting väldigt stort för mig! 
 
Vårat förhållande är inte alltid perfekt. Men vet du? Jag älskar dig Sebastian. Jag har älskat dig sedan dag ett och kommer älska dig ett tag till, tyvärr♥. Vi har haft det kämpigt och vi har haft det bra. Vi blev vänner för 3 år sedan och i dag firar vi ett år tillsammans. Det kallar jag fantastiskt. Då det inte är många som orkar vara med mig, så orkar just du. Och för det så orkar jag gå upp ur sängen varje morgon. För att få vara med dig och för att du gör mig så inibängen glad. Och du gör mig så lycklig. Och ja, vad ska man säga? Ord går inte att beskriva min kärlek för dig Sebastian. Så du får helt enkelt vara nöjd med JAG ÄLSKAR DIG tills jag har grubblat klart på hur jag ska kunna förklara min kärlek till dig. 
Vi blev tillsammans via ett sms. Jag minns fortfarande känslan när vi låg och smsade. Jag låg med fjärilar i magen och var så glad och kunde verkligen inte sova. Jag låg och fnittrade till ingenting och låg och tänkte på framtiden. Och sedan skickar jag ett sms där jag skriver: '' Då är du min pojkvän! '' och om svar får jag det där.  Klockan 00:57 fick jag det här smset. Och på dagen kom du hem till mig och jag fick äntligen se dig som min pojkvän och inte som min bästa vän. Du är världens bästa Sebastian. Och jag hoppas att du inser det. För du är min och jag är din. Och vi har så många planer tillsammans du och jag. Vi ska flytta till ett bättre ställe, vi ska åka till Japan och San Francisco och Thailand.. Och vi ska skaffa mopsar och ja.. Jag vill stanna hos dig så länge jag får!♥
2014 - 01- 11♥

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2015-01-11 08:56:18

Grattis till er :-)!

Svar: Tack! <3
akumanoko.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela