Journalistik

Publicerad 2015-01-13 12:39:01 i Övrigt.,

Hej vännen!
Nu sitter jag i skolan i klassrummet jag ska vara i. Idag står det Journalistik, Kommunikation och Reklam på schemat. Och nu på höstterminen så ska vi tydligen ha mentorstiden efter den här lektionen så nu slutar jag senare på tisdagar. Jag borde ju inte klaga, men jag orkar verkligen inte ha mentorstiden på den här dagen. Dels för att vi oftast får sluta tidigare på Journalistiken. Men också för att det här var min enda lektion på tisdagar. Om min lärare är sjuk nu så måste jag åka till skolan vid 3 för att sedan åka hem igen vid halv 4... Så jävla ovärt att åka till skolan då tycker jag. Varför kan vi inte bara ha det på fredagarna? Vi har ju ändå våran mentor på svenskan och de flesta i våran klass går i den kursen. Det finns ju enstaka personer som inte inte har svenskan på den dagen, men det passar ju ändå bäst på fredagarna tycker jag... 
 
Jag kommer i alla fall att komma hem vid 5 ungefär. Rätt så segt. Tisdagar, som var min favorit dag, kommer nog att bli de segaste dagarna på året nu. Men det är bara att bita ihop antar jag! Jag har ju världens sovmorgon så jag ska ju inte klaga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela