Ledig dag idag

Publicerad 2015-01-08 12:42:00 i Övrigt.,

Hej vännen!
Som jag skrev tidigare igår; jag är ledig idag! Så skönt! Jag vaknade i alla fall runt 9 hemma hoss pappa och funderade på om jag skulle ligga och dra mig ett tag. Men tillslut bestämde jag mig för att det var bäst om jag gick upp och började dagen. Så jag begav mig till tunnelbanan, fotade lite och åkte till T-centralen och fotade även lite där och åkte sedan hem till en sjuk pojkvän. Men när jag kom hem så verkade han ju i alla fall att må bra.
 
Men alltså att få komma hem till sin pojkvän som säger att '' jag kunde inte sova inatt för att jag saknade dig.. '' ... Åh herre gud. Jag blir kär i honom flera gånger om när han säger sådant. Shit pommfritt vilken underbar pojkvän jag har... Och när man lägger sig ner i sängen och känner doften av hemma (en blandning mellan sebbans parfym och vårat tvättmedel) och bara få.. Koppla av lite. Det går inte att beskriva det. Det är bara så skönt att få komma hem till sig och bara få vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela