Tillbaka till skolan

Publicerad 2015-01-07 19:25:51 i Övrigt.,

Hej vännen!
Idag börjar jag skolan igen. Kul va? Nä. Det är det inte. Men jag ska försöka se allting på en positiv sida. Men det är ju lite svårt när jag faktiskt är en negativ person. Men iår har jag bestämt mig att jag ska bli en mer positiv vän och person! Ska bli mer introvert (trotts att jag redan är det). Men eh ja, i skolan hände det ingenting. Jag satt och pratade lite med Erik tills min lärare kom till oss och ville ha lite snack. Sådant där klassisk prat där läraren pratar om vad vi kan ändra lite på eller vad vi ligger efter i. Och efter det begav jag mig till märsta där jag skulle ta bilder till mitt gymnasiearbete. Skit tråkigt att åka själv... Men ärsch! Och sedan åket jag till Kista och för att ta bilder där. Det är ju så svårt att ta bilder när man inte riktigt vet vad man ska går efter. Och speciellt när det är gymnasiearbetet - det blir ju ännu svårare då...
 
Efter kista åkte jag hem till pappa där jag är nu. Jag ska sova här inatt! Har ingen skola imorgon heller så det blir ju extra nice nice. Och imorgon ska jag gå runt i stockholm och ta bilder. Så vi får väll se hur det går med det! Tror jag vet vart jag ska åka faktiskt. Men det gäller ju också att ha den där orken att göra något. Orken som de flesta elever inte har på grund utav olika anledningar. Men nu jävlar, nu kör vi! Nu är det sista året i skolan och nu kan jag lägga ner så mycket mer energi på en sak och fokusera fokusera och fokusera, whooooho.
En bild på Gizmo någon dag efter det att vi fick hem honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela