Varför kommer snön tillbaka?

Publicerad 2015-01-10 15:04:59 i Övrigt.,

Hej vännen!
När snön ätnligen hade försvunnit (IGEN) så kom den tillbaka (IGEN). Nej usch, jag är så otroligt trött på snön. Orkar inte med den här vita kylan längre. Jag vill ha vår och fina färger som blommar. Sommaren är för varm och vintern är för kall. Men hösten och våren är precis det jag gillar. Finare färger och bättre väder (enligt mig). Snön kan vara mysig att kolla på i december. Den där första snön och hur den oftast bara faller från himlen och ser ut som mysiga små moln. Men nu när det snöar i januari blir jag bara frustrerad. Måste snön komma tillbaka? Snön är den där jobbiga personens om man aldrig blir av med tills det blir varmare. Och då försvinner snön. Men lik förbaskat kommer den tillbaka och ska klänga på en och göra livet svårt.
 
Bittert inlägg, men jaja. Jag tycker inte om vintern längre. Men om man tittar på det positiva som hänt idag är att jag och Sebban har bokat våran utomlandsresa! Så i sommar åker vi till Turkiet! Och jag fick också beskedet att Sebban har fått ta ledigt från jobbet dagen jag tar studenten så han kommer att vara där! Whooho♥! Två positiva saker som händer i sommar som är min morot. Men mer än så har inte hänt idag. Det har varit en lugn dag idag och det har varit rätt okej. Ska göra lite skoluppgifter jag nyss insåg att jag har. Men det går nog fort!
 

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2015-01-11 08:55:37

Jag gillar inte heller snö, MEN det blir lite ljusare ute (det gillar jag) och det blir väldigt vackra bilder (borde du gilla som är så duktig på att fotografera :-)
Kram!

Svar: Det beror på om det är sol ute ;) Snöar det är det skit jobbigt att ta bilder (hehe)
akumanoko.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela